There is a license error on this site:
License has expired
The Web site remains functional, but this message will be displayed until the license error has been corrected.

To correct this error:If you do not have a license file, please request one from EPiServer License Center.
INFORMASJON OM MAX BURGER SIN ROLLE OG ANSVAR I FORBINDELSE MED CORONAVIRUSET | MAX

INFORMASJON OM MAX BURGER SIN ROLLE OG ANSVAR I FORBINDELSE MED CORONAVIRUSET

13.03.2020 08.12 (Oppdatert 13.03.2020 08.14)

Situasjonen ute i verden og her hjemme i forbindelse med utbruddet av coronaviruset påvirker oss alle på forskjellige måter. Våre tanker går først og fremst til de som er direkte berørt av sykdommen covid-19.

 

Vårt ansvar hos MAX er først og fremst å prioritere helsen til våre medarbeidere og gjester, samt å gjøre vårt for å hindre videre spredning av viruset.

Vi følger utviklingen nøye og de anbefalinger som gis av norske myndigheter.

I følge regjeringens siste retningslinjer, skal vi sikre at det er minst én meter mellom gjestene:

  1. Vi stenger annenhver ekspresskasse
  2. Vi fjerner annenhver stol i restauranten
  3. Ved inngangen til MAX’ restauranter har vi informasjon til våre gjester hvor vi ber dem om å respektere de smitteråd som gjelder og holde avstand fra hverandre.

MAX har i de siste ukene innført en rekke andre tiltak. Blant annet har vi skjerpet og økt frekvensen av rengjøringen ytterligere i våre restauranter. Først og fremst prioriterer vi rengjøring av kontaktflater som ekspresskasser, kortterminaler, tilbehørsstasjoner, dørhåndtak og toaletter.

Enkelte restauranter har dessuten drive-in og muligheter til å bestille mat hjem via foodora.

Vi tar de utfordringene som dette viruset gir på største alvor og setter helse og sikkerhet først. Vi gjør vårt ytterste for å gi deg som gjest fortsatt god service og de beste burgerne.