Publikumsfavorittene er tilbake på MAX-menyen – Grand Deluxe Spicy Avocado og Sweet Potato Fries

20.05.2021 06.30 (Oppdatert 20.05.2021 07.00)

Grand Deluxe Spicy Avocado er en tilbakevendende klassiker med solmodnet skivet avokado, syrlig syltet rødløk, fersk jalapeño og sourcream ‘n’ onion-dressing mellom to luftige sesambrød. Til burgeren kan gjester velge Sweet Potato Fries som tilbehør, et alternativ til Crispy Fries som raskt ble en favoritt når det ble introdusert på menyen ved årsskiftet. Jonas Mårtensson, sjefskokk hos MAX tror det er måten burgeren og søtpotetfries fremhever ulike smaks- og teksturdimensjoner som gjort dem så populære.

- Burgeren er en frisk smaksopplevelse som byr på lett krydret varme fra sprø jalapeño, en deilig og utsøkt sourcream ’n’ onion og avokado, samt spenstig syrlighet fra den syltede løken. Sweet Potato Fries er et flott alternativ til Crispy Fries, med både søt og salt smak. De er gode hver for seg, men sammen fyller de hele spekteret av hva smak og tekstur kan være. Smaksinnovasjon er en grunnpilar i virksomheten vår, og jeg synes resultatet av å kombinere to av våre mest populære retter har blitt utrolig bra, sier Jonas Mårtensson.

- Vår nye Luksusshake Bringebær & Crispy Chocolate er basert på en klassisk smakskombinasjon som vi har utviklet så den naturlige bærsmaken skal skille seg mer ut fra helheten. På dette måten blir opplevelsen frisk og sommerlig. Kombinasjonen av mørk, lys og hvit sprø sjokolade runder av Luksusshaken med en tydelig sjokoladesmak og tekstur, sier Jonas Mårtensson.