Bestill burgeren din direkte i mobilen med MAX Burgers nye app

15.04.2021 06.22 (Oppdatert 15.04.2021 07.00)

Nå kan alle burgerglade gjester bestille, betale og finne den nærmeste restauranten direkte via MAX-appen. Appen har i lang tid vært å finne på det svenske markedet, og har i løpet av det siste året blitt videreutviklet for å møte gjestenes behov for take away-løsninger.

Den nye mobilappen fra MAX tilrettelegger for dem som raskt og enkelt vil bestille burgere. I appen er det mulig å både bestille og betale for maten sin, men gjester kan også forhåndsbestille burgere og bestemme tidspunktet maten skal hentes, finne frem til nærmeste restaurant og dra nytte av unike tilbud.

- Pandemien har forandret våre gjesters bestillingsmønstre og vi har tilpasset virksomheten vår til disse nye forholdene og funnet løsninger på problem vi tidligere ikke hadde sett. Digitalisering som innovasjonskraft har vært en nøkkel i arbeidet med å tilby måltidsløsninger. Det å få MAX' meny og kasse direkte i lommen løser problemer og forenkler hverdagen, og det er viktige opplysninger for oss å håndtere, sier Maria Ziv, Group CMO hos MAX.

Innovasjonsarbeidet har en sentral rolle hos MAX og i løpet av det siste året har burgerkjeden også lansert bilservering – et konsept der gjesten, som bestiller via nettleseren eller MAX-appen, får maten levert til bilen på angitt parkeringsplass, eller til inngangspartiet uten å måtte gå inn i restauranten.

- I tillegg til digitale løsninger går innovasjonsarbeidet vårt hånd i hånd med vår store lidenskap – smak – noe som blant annet har gitt oss Grand Deluxe DeliVery Cheezy, en burger perfekt til take away. Når det gjelder selve appen er jeg fremfor alt stolt over muligheten til å kunne finne nærmeste restaurant, forhåndsbestille burgere og få bestillingen levert ut til bilen. Det gjør det lettere under bilturer å kunne hente en bestilling som blir ferdig i det man svinger inn på restaurantens parkering, sier Richard Bergfors, konsernsjef hos MAX.

MAX-applikasjon lanseres sammen med et tilbud på Originalburgeren: 39 kr ved take away og 45 kr om man ønsker å spise i restauranten (ordinære priser 70/79 kr). I appen kan man finne den geografisk nærmeste restauranten, bestille, forhåndsbestille og betale, samt få maten levert til bilen, bordet eller inngangspartiet. Gjester kan også se bestillingshistorikk, lagre sine favoritter og dra nytte av unike tilbud.